Mozzasticks

ja då va helgen över..
händelserik helg må jag lova..:)

Skrev ju vad jag gjorde i fredags så de behöver vi ju inte ta igen..:P

Men i lördags försökte jag och Anna sova länge eftersom vi somna ganska sent..:P
Vaknade vid typ halv 10 iaf..åt lite frukost..
Sen gjorde vi oss iordning för vi skulle in på marknaden..så vi gick väl där någon timme..
Sen åkte vi hem lämnade av dom för annas andra kusin som va hos sin pappa ville oxå gå så vi fick åka hämta han och gå på marknaden en stund till...sen åkte vi hem och åt falukorv med mos..mums de va gott..
Började självklart grogga redan vid maten.hehe.
då va väl kl kanske 4 eller nått..sen va de ju bara till att fortsätta..bastade gjorde vi ju oxå, mysigt..
sen va de ju som sakt utgång...de va skit kul..man kunde släppa loss lite extra för vi kommer ju inte gå ut i värnamo igen..eller jo kanske men inte vad vi har planerat för stunden..
Sen på natten när vi kom hem bröt helvetet ut..
men de orkar jag inte skriva om...:P

Men vi åkte iaf hem där då..annas underbara mamma körde....tusen pussar och kramar till underbara Erja..
anna körde ju oxå, fast bara en bit..fattar inte att jag vågade sova när anna körde..haha...

Men vi var iaf hemma, vad kan klockan vart?, kanske 5 eller nått och vi  jätte somnade i annas säng..
sen sov vi till typ ett..de va skönt..
sen slappade vi resten av dagen fram till 4 då skulle anna åka träna och jag åkte till jobbet för jag skulle jobba 17-21.30
Det är inte bra att jobba på Mc Donalds, man går bara runt och små äter hela tiden..:P
Jag och Becka gick runt och va sugan på någon men vi viste inte vad..så kom jag fram till att vi hade Mozzasicks i frysen..hehe...gud va glada vi blev så vi stog och proppa i oss massa Mozzazticks...mums...

Har bara så himmla ont i kroppen...i nacken och i ryggen..stel..men jag har väl legat konstigt eller nått när jag har sovit..de går över när man gifter sig..:)

Imorgon ska jag leka med min lilla anna..ska nog in till borås och hämta hennes telefon tror jag..:P

puss och kram

Dagens ord:
"Mmm, mozzasticks, jag är i himmlen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback