Nattkörara

Hejsan alla nära och kära!!

Igår orkade och han jag inte skriva så mycket..

Fick sms av sofia kl 6 på morgonen och frågade om jag kunde jobba några timmar åt henne, hon hade inte sovit så bra under natten, visst sa jag, klart jag kan de, så halv 10 började jag jobba och jobba till 14..hehe..lungt va de iaf..
fick stå i Driven, jag ÄGDE, haha..

Sen åkte jag hem och ducsha och lagade pasta och köttfärsås, gud va gott de va..
sen åkte jag och lekte med anna en stund, eller vi somnade i hennes soffa..hehe..
Åkte hem vid typ 20 tiden för jag skulle äta och kolla på Grey, då när jag står där och lagar gröt får jag ett sms
av anna och frågar om jag ville följa med henne "idag" och hämta emma i norrköping, vist sa jag, bara jag är hemma innan 17 för jag ska passa min lillebror.
Men isteller för att åka idag åkte vi igår kväll och hämtade henne..haha..va är cp..
Så vi satte oss i bilen lite över 21, mot nya äventyr,
Ja vid 1 på natten va vi i Norrköping, kom ju inte från mark innan 22 på kvällen, skulle tanka bilen oxå.
Sen stackars anna som fick köra båda bitarna, men jag fick ju inte..haha..
Sov de mesta av vägen får jag väl ta och säga..:P
Men de va roligt på dit vägen, sen hade man ingen ork på hemvägen..:P

Så idag har jag vart trött hela dagen,
Va på ungdomsmottagningen idag och hämtade nytt recept på P-piller, sen åkte jag till anna, vi låg i hennes säng hela dagen..haha..försökte kolla på film, men vi somnade och sov typ 2½ timme..hehe.. Så vi får se när jag somnar inatt..hehe..

Imorgon bär det av till Värnamo, ska bli kul..passa annas kusiner..och så ska vi laga mat..mums..
Fettaostfyllda biffar med klyftpotatis och sås...

åå mat, nu börjar jag bli hungrig igen..suck..har ju inte ätit så jätte mycket idag, kanske e därför..hehe..
två smörgåsar och 6 pankakor..:P

Ne, nu ska jag göra något annat
puss och kram

Dagens ord:
"De här gör vi aldrig om,
inte såhär sent på natten iaf"..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback