potatissallad och revbenspjäll

Ja, nu är de inte alls långt kvar tills jag flyttar till Vänersborg..:D
typ 34 dagar eller nått tror jag de e..hihi...
Kommer sakna mina vänner..:(
Men ni får komma upp och hälsa på mej och jag kommer ju självklart ner och hälsar på er oxå..:)
Min familj kommer jag såklart oxå sakar..:)

Idag skulle jag ju som sakt vart med anna hela dan, men det blev inte riktigt som planerat där inte..
Dom ringde från jobbet vid 10 tiden och frågade om jag kunde jobba stägnig..visst sa jag då...
Fick lite dårligt samvete eftersom jag och anna hade planerat en heldag ihop...förlåt..
men vi fick ju äta våran potatissallad och rev iaf..:) de va mumsigt..fler gånger...

Sen så krånglade ju annas bil innan idag..så vi försökte luska ut va det var för fel på den..men kom inte på de..så tänkte vi "ja men det kanske är batteriet" men så hittade vi inga startkablar så anna ringde en kompis som heter emil och frågade om han hade och de hade han, så han kom och hjälpte två tjejer i nöd..haha..
sen åkte vi upp och köpte donken för han var hungrig..

och nu sitter jag här igen..kl 2 på natten..suck...fast jag har ju jobbat stägning så de e ju inte så konstigt..
fast nu ska jag faktiskt gå och lägga mej och läsa i min spännande bok..:D

Puss och kram
natti natt

Dages ord:
"Anna, vad ska jag göra åt min näsa igentligt?
Den vägrar ju bli frisk"

Kommentarer
Postat av: Annaa.

Kommer sakna dig korv !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback