säng problem?

oj, inget jobb idag...ovanligt..:P
Jobbade ju faktist stägning igår...


Vaknade kl 10 av att min telefon började skrika, och då menar jag SKRIKA, Gapa..haha..
Och vems ringsignal va inte de om inte annas lilla, hon illade runt på Landvetters flygplatsparkering för att hitta någonstans att parkera..och så ringer hon mej..hihi..du är söt du..
efter att ha pratat med anna somnade jag om ganska sanbbt, vilket jag inte trode jag skulle göra..
Drömde en sån underbart skön dröm..mmm..
Sen ringde telefon fan igen..då va de Lisette (lillasyster) som ville att jag skulle komma hämta henne i Skene när hennes buss landat på sin destination..visst sa jag..

Sen har jag bara slöat hela dagen, lagat mat och kollat på två filmer med Lisette och nu sitter jag här vid datorn igen,
fast jag har snott Lisettes bärbara..mwohahaha...och hon kommer inte få tillbaka den på hela kvällen..hihi..busiga jag..

Ska passa lilla William idag, mamma ska möte med nattvandrarna, så då får stora syster vara snäll att passa småskitarna..:P

Ledig hela veckan..oj oj..va segt dena veckan kommer gå..
Lovar mamma att städa imorgon..varför alltid jag??
Förstår inte..hmmm..

Ska få en säng oxå sa mamma igår..:D:D
Glad jag blev, så slipper jag köpa en själv..och slipper dra med mig en ynklig lite 90 säng till vänersborg..hehe..
Men frågan är hur stor säng som får plats? Jag vill ju ha en 140*200 säng..och jag kommer inte ihåg hur stora sovrumen va..man vill ju få plats med lite mer än bara en säng..men men...de löser sig alltid..

Fortfarande förkyld, inte så kul, men jag hoppas de går över tills i helgen för då blir de VÄRNAMO med Anna, Erja och kanske Emma..hoppas du följer med..:D


Nu orkar jag inte skriva mer

puss och kram
xoxo

Dagens ord:
*gråter du Natalie?*

Kommentarer
Postat av: Annaa.

hihihi, hittade ingen parkering på personalparkeringen, fick ställa mig på statoil istället ;D .. hihi. På lördag då jäklar!! haha :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback