shoppat lite

som vanligt när jag jobbat stängning sov jag länge dagen efter..inte bra..får sätta klocken idag..
sov till halv ett igår..inte bra alls...

Gick upp duchade ur chokladtoppingen jag hade råkat kladda in i håret och sen ringde jag Anna.
Sen åkte jag hem till henne så gick vi upp till byn för jag skulle till Lindex och köpa lite smink..:P
Har ju fått ett presentkort på 500kr där...:D
Min chef är så snäll..fick de för att vi hade en Gap i lördags...för er som inte vet vad det är, så är det en person som kommer till våran restaurang och kollar så vi håller en bra standard och har en bra service...och de hade vi ju såklar..för vi är bäst i Sverige..:D
Så min chef sa att om den skulle komma då vi jobbade så skulle jag få ett presentkort..och jag trodde ju aldrig att vi skulle få den, så jag blev väldigt paff och väldigt glad när jag såg att vi hade fått en..:D

Iaf...sen när jag hade shoppat klart åkte jag och Anna ner till jobbet där vi satt ute i de fina höstvädret och fikade lite innan jag skulle börja jobba igen..:D
Har gått bra att jobba idag...lite halv segt då jag va klar med all min förstängning..:D så jag slappade lite genom att äta glass och läsa tidning..hehe.. så får man göra ibland faktist..

Imorgon är man ledig, ska göra mamma glad och dammsuga och tvätta lite tvätt...
sen ska jag till Anna så ska vi ut och gå!!!!
Äntligen...vi skulle ju gjort de häromdagen men då fick jag hoppa in och jobba ist...men imorgon så fan ska de gås
flera km....eller vad säger du Anna??

Ne nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite i min bok och försöka att inte sova för länge..:x

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback