Somna i en mening

Idag sov jag länge..de behövde jag kan man säga..
Gick och la mig vid 22 tiden..rekort tidigt för min del..:P
Läste lite och somnade med boken i handen..coolt tycker jag, har alltid velat göra de..hehe..
Sen smsa Emma mej och jag började skriva tillbaka med han skriva ett ord sen somnade jag medans jag höll på
att skriva smset till henne..haha..
Och så började min lillebror spela dunka dunka musik då de va bara till att  upp och skälla på han,
sen kunde man sova i lungn och ro, ända fram till 12.20 underbart...

Sen har jag umgåts med Anna en stund, och sen åkte vi till Emma, ovanligt va?
Vi ör osärbara vi tre..:P

Sen va åkte vi hem till mej för mamma skulle ha Tupperwear party..köpte en kryddkvarn, kan vara bra att ha i nya lägenheten när man ska laga mat..:?

Sen tillbaka till fritsla och träffa David..:)
Trevligt trevligt va de iaf..:D

Idag om några timmar ska jag jobba, 17-22 så ni är välkomna upp på en burgare om ni känner för det...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback