Vatten kan man bli full på de?

hej alla..
sitter just nu i Värnamo hos Annas moster Sussi..=)
Nyss kollat klart på Idol och nu blir de nog en film tror jag...
Anna vill se på The Boogyman men de vågar inte jag..hehe..är en liten fegis..

Jag måste bara betätta om annas lilla blond moment..:P
Vi skulle åka och köpa läsk och så satte vi oss i bilen och anna vänder sig bak för att se hur hon skulle köra
eftersom hon skulle backa ut, så säger hon "Men va fan, jag har ju inte startat bilen än ju"
Fan va jag skrattade..:P

Sen lilla klantiga jag oxå..
skulle hämta några filmer innan så när jag kom till soffan snubblade jag på min väska..och de tyckte ju anna va väldigt roligt.. så nu får jag inte dricka mer vatten för Erja..hehe..

Sen satt vi och as garva åt varandra i typ 10 minuter sen behövde jag gå på toa..haha...


imorgon är det en jätte stor marknad här i Värnamo som vi ska kolla in..kanske hittar några snyggingar ;)
vem vet??

Sen blir de nog utgång på kvällen tror vi..Sussi sa att alla går ut imorgon för de e visst något specielt med marknader i Värnamo..hehe..

Ne, nu ska vi välja film och gosa ner oss i soffan igen..hihi..

hörs imorgon kanske..

puss och kram

Dagens ord:
"Ja Anna, de va dagens blond moment"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback