Besy Helg

ja nu var det några dagar sedan man skrev..har inte hunnit..
har lixsom inte vart hemma..så kan de va ibland..

Fredags va jag och mamma på en visning med oriflame i Berghemsbyggdegård..
Sen var det meningen att jag skulle ut, men det blev inte så.
Så jag åkte hem till Emma ist där Anna va oxå..sen åkte vi en sväng sen åkte
jag och hämtade "han" i Kinna. Sen åkte vi hem och sov..

Lördagen bestod av att ligga och slöa tror jag...kommer inte riktigt ihåg..
Ja just de, jag jobbade ju..jag skulle ligga och slappa hela dagen fram till 17 så
jhag skulle börja jobba men inte så...fick börjat jobba kl 11.45-21 ist..men men..
det är pengar...:P

Sen var det utgång på Hotellet med Emma och Anna..sen hem till "han" och sov..

Söndagen bestod därefmot av att ligga och kolla på film hela dagen i sängen typ..
Sen när man väl hade börjat bli återställd skulle man börja supa igen
då vi hade personalfest på kvällen..
Kunde vart roligare, jag tyckte jag drack en del men tydligen inte
tillräckligt mycket..hmmm..men det var helt okej..:D

Nu sitter man på jobbet och vill bara hem och sova..suck..jobbar till 00.45
ingen som vill ta över??

Hem och slöa lite, man kan inte lägga sej direkt efter en stängning..hm..
ne nu börjar jag jobba igen om 3 minuter..

bilder kommer från P-festen och Hotellet...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback