danmar imorgon

vaknade kl 06.30 så de va bara att gå upp och väcka småbarnen..
Sov hos pappa inatt, eftersom dom skulle upp kl 3 och köra massa mil för att hämta två hästar..
Pappa ville inte att frugan skulle åka själv..
körde barnen till skolan åkte hem lade mig i soffan och kollad epå tv en stund..
sen somnade jag.

Har förberett lite för maten jag ska laga klart ikväll..eftersom vi ska åka till Danmark
tidigt imorgon bitti...ska bli kul...synd bara att man är JÄTTE pank..

Jobba om några timmar..suck..kan tiden inte gå lite snabbare...det är så himmla tråkigt
att bara sitta och vänta..
Man kanske skulle ta och packa klart inför imorgon iuf..för det har jag ju inte gjort ännu..

puss och kram

PS
Jag ska bli Vänersborgare..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback