im home

nu är jag hemma igen..
Efter några timmars bil tur fram och tillbaka..

Började med i fredags att gå  upp kl 6 på morgonen..ska säga att de tog emot lite att krypa sig ur sin varma goa säng..
Åkte till mormor och morfar där vi skulle mötas..
sen var det att sätta sig i en bil och åka några timmar, sen stannade vi och åt frukost..
sen fortsätta med bilen till helsingborg där vi tog färjan över till helsingör/danmark då..
Några timmar till i bilen innan vi va framme på Lalandia..åt lite mat..
sen gick vi och badade..och jag måste bara säga en sak...
FY I HELVETE VILKA SNYGGA BADVAKTER DOM HADE DÄR..MUMA!!!!!

Iaf

Lördag va de tyskland som gällde...fick låna lite pengar av mormor som tur va..tack mormor..
Så de bliv lite medköpt hem iaf...
3 flak cider och en Kahloa eller hur de nu stavas..Kaffe likör iaf..With Russen..mums..vet inte om jag stavade rätt..
Sen bada lite till och kolla på snygga badvakten utan tröja på sig...oj oj oj...de gjorde nästan lite ont
att åka hem igen...haha...

men nu är jag hemma igen iaf..tack för de..
nu ska jag inte åka bil på JÄTTE länge..kanske in till Kinna och tillbaka, men inte längre än så..hehe..

Puss och kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback