Jag ska bättra mig, jag lovar!!

hej alla glada och oglada människor..

Sov hos "han" inatt...mysigt...

Upp kl 10 och åkte till Emma..herregud vad länge sedan man va med henne..
sen kom lilla anna på besök oxå..sen åkte vi hem till emmas pappa så
att hon fick duscha lite..sen åkte vi in till Borås, där jag lämnade in min
mobil som håller på att falla sönder..massa skruvar som lossnar här och där...:P

Vi måste fan börja umgås mer med varandra..saknar den tiden..

Vill bara säga förlåt till er två om jag har behandlat er ill på något sätt..
inte med min mening allts..det har vart en lite jobbig tid för mig..
men Im back on me feets..:D
Det är ju vi 3 för alltid..även om jag ska flytta några mil bort...
Vi har ju så himmla kul ihop och det går inte
beskriva med ord hur sjukt kul vi har det när vi umgås med varandra..
Vill bara säga en sak:




Jag älskar er...



Kommentarer
Postat av: Annaa.

Naaw .. Håller med om att vi måste börja umgås mer med varandra ! Alla har vi våra mindre bra stunder, sånt ingår i livet ;P .. Som Emma sa igår, det går ju att hälsa på, även om du flyttar ;) hehe.. Älskar dig med ! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback