lasange"gudomlig"

jag sitter och tänker på om det är någom som någonsin läser min blogg..haha..
tänk om de inte är någon och så sitter jag och skriver en massa, fast de e klart..de gör inget.
de e gött att bara kunna få skriva av sig lite..

Som sakt, i torsdags va jag och hämtade "han" på stationen..:D Gud va fin han är..
Så igår tillbringade vi hela dagen med att bara ta de lungt och kolla på en massa film..

Idag har jag vart och kollat på bröllop, då emil "exet" bror gifte sig..väldigt fint var det..

SÅ ikväll har jag lagat mat..lasange..
herreminskapare vad jag har lyckats göra lasangen gudomligt god,
om man får skryta lite..
de vattnas i munnen när jag tänker på den..haha...låter helt sjuk när jag skriver så..
men jag brukar sällan lyckas göra den så bra som den blev idag..den va gjord på kärlek ska jag säga..

Så har jag vart barnvakt..det är straffet man får när man flyttar hem till föräldrar igen..suck..
men nu ska jag gå och duscha sen ska jag krypa ner i sängen och sova..ska jobba öppning imorgon vilket
jag inte ser framemot..men men..

god natt på er.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback