Packa och lite till

Onsdag idag..
Ska på möte ikväll med Oriflame..

Ska börja packa idag oxå..hinner inte packa så mycket imorgon då jag ska jobba några timmar...

Fredagas ja va hände då? inte så mycket vad jag kommer ihåg..jag jobbade tror jag..
Lördag var det utgång på Lounge med Anna, Emma, Victoria, Hanna, julia och Malin..
Jag hade kul som fan, in till den sista halvtimman jag va där..då jag började nyktra till och mina
vänner hade gått hem, eller anna och emma hade gått hem och Victoria hittat en Bengt..:P
Så jag drog med mig Victoria och Bengt hem, för "han" ville inte följa med hem.
Så jag gick och la mej och kollade på film när vi kom hem till dom.
Sen kom "han" släpande på min bror och hans kompis och en annan tjej.
Upp och prata med dom lite, sen i säng igen då jag skulle upp tidigt och åka
till Vänersborg..fy fan vilken tråkig väg att köra..

1 timma och 30 min dig och 1 timma och 30 min hem..suck..
I vilketfall så kollade jag och Sofia på en lägenhet där..
Hoppas vi får de nu..lite jobbigt att börja jobba där upp i december och inte ha någonstans att bo..
men det ordnar sig nog..

Danmark på fredag..Lalandia med släkten..
Ska bli kul..va några år sedan man va där nu..:P
Synd bara att man inte ha några pengar så de blir ju ingen alkohol handlat för
min del iaf..suck..

Men nu börjar jag bli hungrig..står mat i kylen som mamma har lagat...mums..

puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback