säljarrekord imorgon??

Dom senaste dagarna har inte varit så händelserika..
Jag har umgåts med Victoria två dagar nu..
Igår satt vi och kollade på film och drack vin..
Vi skulle kolla på Idol och Heros, men jag somnade i soffan kl 7 och sov fram
till Heros började.. :P
sen gick vi ner till en av Victorias kompisar och åt äppelpaj osm han hade bakat
och kollade på Nya Narnia filmen..ganska bra va den faktist...

Idag ska jag inte göra så mycket..
väntar på att de ska bli lördag så jag kan få åka jobba igen..
Och imorgon ska vi vara 13 personer på golvet i restaurangen då det är
Skene Marten..vi ska slå säljar rekord på 1 timme..de ska bli spännande och se hur de går.

Jag, Krull och Victoria har namngett alla stationer..
Då jag ska vara i Lobbyn är jag kallad Lobby H*R*N
Victoria är DT slyna och Erik äR Victorias DT Bitch.
Sen Sara och David Dt Pimp och Dt Hallick
Krullis pomfritt slampa
Och kökspersonalen Köks Muttos
kassa personalen kassa flattor

Ja vet, vi har ganska låg humår på jobbet..men kul har vi ska jag säga er..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback