21 blir man gammal då?

Inte bra..somnade i soffan och vaknade för typ 15 min sedan..kommer aldrig kunna somna inatt..suck..
tur att maninte börjar innan 16 imorgon då.. =P

Idag har jag jobbat öppning...SEGT...jag var så jäkla trött dom sista 3 timmarna..gäsp..
att allt jaga gjorde tycktes gå i slowmotion..men det är väl inte så konstigt när man vart vaken sen kl 5 på morgonen?

Ja nu är det bara 4 dagar kvar sen fyllar jag 21..usch..vad gamal jag börjar känna mig nu..fast 21 är ju egentligen ingen ålder..men nu har man ju inget mer att se framemot när man fyller år..vid 15 såg man fram emot och börja köra moppe och övningsköra..eller är det när man fyller 16?
18 ja, då är man ju myndig och får handla folköl på hemköp och ciggareter, men bäst av allt, man får gå ut på krogen.
Sen 20 då, ja då kommer man inte på dom flesta klubbarna, iaf där jag kommer från, man får handla på systemet, yeeey.
Sen finns det inget mer tror jag? 25 tror jag det är på något ställe..men det är inte så att jag längtar tills des..för jag har ingen aning om vart dom ställena ligger.. =P

På fredag blir det pizza/öl kväll med folk från jobbet..ska bli grymt kul...hoppas det inte blir för sent bara, för jag ska upp hyfsat i tid på lördag och åka fika med mammas moster som bor en bitt från mej..glömer alltid av vad det heter..sen jobbar jag natt, och vips fyller jag år..hihi.. sen på söndag natt när jag slutat kl 00 så åker jag hem till Kinna och fixar bilen.. Nu när jag har tänkt efter skulle jag bytt bort min fredag ist..för då hade jag vart ledig nästan en vecka..nu måste jag ju åka hem på fredag eftermiddag och jobba kväll/natt sen är jag ledig under helgen..jaja..det är lätt att vara efterklok..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback