dilemma

Hejsan hoppsan..

Idag jobbade jag öppning efter att vart ledig en dag.eller sjuk, var jag ju iuf..
Men det jobbiga var att jag inte kunde somna igår natt..jag var trött redan vid 7 tiden..la mig och kollade klart på en film och läste lite tills kl blev 21..då tänkte jag att nu ska jag sova..men icke sa nicke..jag kunde då inte somna..
Låg och vred och vände på mig..så tänkte jag, "Jag är nog lite hungrig" för det ända jag låg och tänkte på var mat..
Så jag fick upp och tog lite yoghur och vinddruvor och lade mig i sängen och kollade på en film..och så blev kl 23, och jag försökte somna igen..men inte de heller..upp och satte mig vid datorn..sen vid 1 tiden..då gick jag och lade mig igen..
och läste lite..och vid halv 2 någon gång där somnade jag och sen upp kl 5..suck..
jag var något trött dom sista 3 timmarna på jobbet..tur att jag inte somnat än..men ska snart gå och nanna...

Besiktade om min bil idag oxå..suck..den gick inte igenom..så nu blir det ju att jag får åka hem den 17 och lämna in den till han som "lagade" felet så att han får titta på den igen och förhoppningsvis göra det rätt denna gången..
Men jag som inte hade tänkt att åka hem den veckan..jaja..
Och så blir det att åka upp sen igen den 19 och festa lite med Anna och Krullisen och sen hem igne..haha.
Jäkla farande det var på mej denna månaden..men men...

Sen så pratade jag och Sofia om att byta lägenhet..men det är ju 3 månaders uppsägning..och vi har ju ingen stans att bo.. Och så känner jag att om jag ska flytta hem i vinter så känns det onödigt att flytta till en annan lägenhet här i VBG eller trollhättan.. så jag ska ringa chefen på Donken imorgon i Kinna och prata med han och höra om han kan lova mej en tjänst innan han slutar så att jag kan tacka Ja till någon lägenhet i Kinna..
Men jag vill ju jobba kvar här i sommar..suck..men men..jag får se...fast det kan ju bli ganska kul att jobba i Kinna i sommar oxå nu när Anna min jobbar där...hihi..

Oj vad mycket jag har skrivit idag..hihi..det får räcka för resten av veckan =)

pussar och kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback