Flytta hem igen?

Sitter och kollar på lite lägenheter i Kinna..
Har bestämmt mig nu att jag ska flytta hem igen..tidigare än innan..förhoppningsvis redan i April, Maj någon gång..
Innan pratade jag ju om att flytta i höst..men blir nog i vår ist.. =)
Måste bara prata med chefen på jobbet där nere först..och se om han kan lova mig en garanterad plats..annars får jag vänta tills den nya kommer.. och då kanske de blir lite osäkert..men de hoppas jag inte..
Ja vem har sakt att livet ska vara en dans på roser.. Jag hade ju hoppats på att komma lite framåt i Trollhättan, men nehe inte så..jag är kvar på samma stationer hela tiden..jag vill ju komma in i köket någon gång..Så det är en av anledningarna till att jag flyttar hem igen..för att om jag flyttar tillbaka kommer jag ju nästan garanterat bli skiftledare..Det blir jag och du Anna dom blir det.. =) för vi är bäst i värden..hihi..

Idag är jag ledig och imorgon oxå..
Hade besök oxå idag..av pappa och hans fru Paula..dom skulle upp och lämna en häst i Mellerud
så då tog dom vägen om och kollade in lägenheten.. =) alltid lika trevligt med besök hemifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback