sjuklingen

Hej alla!!!
Idag var det jobb som gällde..
men efter jag hade haft rast började jag må illa..
Och så fick jag stå i BOPEN...yeee..gick jätte bra..
Men efter ett tag började jag kallsvettas...sen gick det undan..
Jag fick lämna över stationen och springa på toa..och jag han precis..usch..
Men när jag kom in på toan så var locken nere och det var jätte svart så mitt uppe i allt
fick jag lyfta på locket tända lampan och låsa dörren..så aa det var "äckligt" på väggarna och på golvet..
så när jag var klar med de jag höll på med fick jag ju ställa mej och torka upp det med papper..blä..
Sen fick jag ju givetvis åka hem...men när jag var nästan hemma kännde jag en laddning till..
Så det var bara att ta fram en soppåse och aaaa...så det kom lite utanför på mina byxor och i bilen..blääää...igen..
Men nu mår jag bättre..tack gode gud för det..
och jag som skulle jobba hela veckan..har inte råd att bli sjuk nu..ååå..
Men sen kollade jag på mitt schema..att jag jobbar typ 11 dagar i sträck..så det kanske var bara att jag blev sjuk iaf..
annars hade jag vart helt död när jag väl slutat jobba sista dagen..haha..
Och jag vill åka handla...men det går ju inte..för jag är sjuk..och inga affärer öppet nu..så..
jag får väl se vad jag kan rota fram i kylen..vill ju ha blåbärts soppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback