bio idag med "sambon"

jag har ju jobbat en massa sena tider nu så jag har inte kunna skriva på ett tag..
Sovi till typ 2 varje dag i 3 dagar i rad nu..inte bra..
Men nu är jag ledig fram tills på fredag då börjar jag jobba i några dagar igen..
Pesonalfest på torsdag..jag är grymt laddad..ska bli extremt kul faktiskt..ser verkligen fram emot de..

Idag ska jag och Sofia gå på BIO Twilight, hoppas den är så bra som alla säger att den är nu bara..

Har suttit vid datorn sen jag gick upp för typ tre timmar sedan..kanske skulle gå och äta något..
Blir väl macka eller kräm som alltid.. måste verkligen handla..får bli imorgon..orkar inte åka handla nu..
brrr..blåser och regnar ute..tror jag..haha...

Inte många dagar kvar nu tills jag åker hem till Mark igen.. bara 12 dagar..oj vad dom dagarna kommer gå fort..
en massa roliga saker som händer tills dess..eller en massa jobb rättaresakt..haha..

men nu ska natalie fixa något att äta.

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback