Bio på måndag

bara en massa jobb...skulle vart ledig idag..men dom hade några lediga tider idag så jag tog en idag oxå..
är ju röddag, så det är dubbelt betallt..mwohahaha...
Är ledig nu i två dagar sen jobbar jag bara en massa sena tider i helgen..
och på måndag ska jag och Sofia gå och kolla på Twillight.. alla säger ju att den e så bra.. och jag har ju
två bio biobljetter som går ut om en månad och det kommer ingen ny som jag vill se, så jag kan lika gärna använda dom nu.. =)
Den 24 januaria har jag planerat att åka hem iaf..och så stannar jag en vecka tror jag..eller jag är ledig en hel vecka..
På söndagen ska vi iallafall ha kalas för mej är det nog besömt..fira mej lite..
Ska försöka ta hål i tungan nu när jag kommer ner till Mark..på måndagen där tror jag..

Imorgon ska jag göra köttbullar till middag och försöka göra en gräddsås..jag suger verkligen på att göra såser..
Men ska försöka iaf..sen ska jag sola lite..

Om en snart vecka är det personalfest..ska bli grymt kul..vetefan vad jag ska ha på mej..men det blir väl de gamla vanliga..
äta gott och en kanske det blir utgång..men dom flesta pratar om att gå ut efter de så det blir nog Lipz skulle jag tro..

nu ska jag föröka hitta något gått och äta till kvällsmat och kolla på TV

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback