första dagen på 2009

Hej och gott nytt år...första dagen på 2009 och jag mår toppen..eller ne de gör jag väl inte..
är förkyld och ångest...kände att den kom smygande fram igår när det var en minut kvar av 2008...fan vad detta året har gått fort...shit...men jag hoppas detta året blir minst lika roligt som förra om inte roligare...
Satt hemma hos Sofias pappas som nu är i Thailand med hennes två systrar och vi åt tacos och pratade en massa...hade jätte trevligt..
Sen fick jag veta en massa saker om "han" oj oj oj vad han sjönk i mina ögon..fy..de hade jag aldrig trott om han..
men så kan det vara ibland..men gud vad jag inte ser på han som jag har sett på  han innan..han har defenetivt sjunkit i mina ögon...som jag skrev några rader upp..=P

Men  vi hade trevligt igår iaf..sjöng singe star tills jag blev hes..sen skulle Hannah och Malin ut och åka bil med hundarna för dom skulle vara lungna när alla raketer började..Så jag och sofia sjön in året med Tome Jones..haha..

Idag ska jag jobba...20-02.. och imorgon 22-03.00
ska bli kul att vara med om fylle ruchen..jag missade ju den förra gången jag jobbade natt..=P

Nu ska jag koka ägg och äta frukost..sen ska jag gosa ner mig i min säng och förtsätta kolla på Guldkompassen..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback