Jag är KÄR!!!!

Igår var jag och Sofia som sakt och såg Twilight.. till en början tänkte jag "usch" ska jag sitta och kolla på den här filmen i typ två timmar.. men sen blev den bara bättre och bättre..sen satt jag och små log resten av filmen...
Vart nog första gången jag gråtit i en biosalong tror jag...så himmla bra film..gaaa...jag måste köpa dvdn när den släpps jag är total förälskad i han... så himmla snygg..och mysterisk..tyvärr är inte jag den ända som är förälskad i han har jag märkt..


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar..Sofia har tagit på sig ansvaret att göra mat idag..eller hon och hennes kompisar gör potatisgrattäng och kyckling..ska bli spännande och se hur det blir..jag som hade tänkt att åka handla idag..
Fast de hinns ju med senare..affärerna stänger ju inte innan 22 ikväll..och klockan är ju inte så mycket ännu..

Nu är det inte många dagar kvar till personalfesten heller..2 dagar..spännande..och jag vet inte vad jag ska ha på mej..
blir väl den gamla vanliga festklänningen..hade vart kul att ha något nytt..men det tillåter inte min ekonomi just nu..får vänta tills nästa löning om 10 dagar typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback