ledig vecka

Ja som ni kanske ser har jag inte skrivit på en vecka..har inte orkat..

Men iaf..är hemma hos mamma nu..har vart här sen i lördags..umgåts lite med vänner och familjen..
och haft en lite för tidigt födelsedagskalas för mig, då jag inte kommer vara här nere när jag fyller år
och jag vet inte när jag kommer ner igen..så då passade vi på nu när jag ändå var hemma.. =)

Jag har oxå fördrivit min tid här hemma med att spela Gitarr heros..hihi..
Klarat Lätt och Medium..men vetefan hur jag ska klara svår..usch..den leveln lever iaf upp till sitt namn..hehe..

I Onsdags var jag och anna i Trollhättan..hehe..lite roadetrip upp till mina hem trakter..
Förs åkte vi in till Trollhättan och jag piercade tungan för hon i Borås var på semester..
Sen åkte vi till Annas faster och hälsade på henne på sitt jobb..sen åkte vi till annas farmor och hälsade på henne och sen hem till min lägenhet och kollade läget där..

Imorgon åker mamma och ca till Sälen och jag ska inte följa med..fast jag ville inte de heller..fast nu när jag tänker efter ´hade det nog vart ganska kul att pröva på att åka skidor någon gång i livet..men men..det kommer väl flera tillfällen hoppas jag..


Ne nu ska jag kanske sätta på en film eller läsa lite innan jag ska sova..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback