Öppning

idag fick jag jobba öppning..alex frågade mej igår om jag vill göra det..och visst ville jag det..
roligare att jobba än att bara sitta hemma..
Jag var på strålande humör idag iaf..pigg och glad..
Fick öppna köket idag..det var lite småläskigt eftersom jag inte gjort de innan..
Men jag fick lite dåligt samvete när jag låg ganska efter när jag skulle på rast och sen hamnade ute i servic..
Sen fick jag filtrera fritöserna som jag oxå har lärt mig att göra..jag är så himmla duktig jag..hihi..fick beröm för att dom va fint gjorda oxå..
Sen har det vart en lugn dag..alla skolor och sånt har ju börjat igen..så det va lungt som sakt..
Hade energi som bara den och sprallade runt och roade mej..
Magnus han som höll i skiftet sa åt mej att om jag sålde för vad var det nu..hmm.. typ 2300 kr på en timme och hade
under 50 sek i servic tid så skulle jag få en present..och självklar bäst som jag är trots att det är lungt..fast med 100 kr som fattades tror jag det var..fick jag en present iaf..en klocka..frän var det..var en Mc Doanalds klocka..hehe..

Sen när jag slutade kl 13.45 åkte jag och tanka sen solade..
och sen kom jag hem och sen somnade jag i soffan vid 5-6 tiden och sov typ en timme..
Så jag har legat och gosat med Sofias systrars hundar.. som jag just nu passar för hennes syster har var i Ullared och köpt en kamera på NetOnNet..


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback