Personalfest igår

Igår var det personalfest...började med att jag gick hem till Hannah och fick åka med henne i till Trollhättan..
men först skulle vi plocka upp Ponuts och Max.
Sen åkte vi och hämtade Amil och Madelene i T-hättan och in i Stan..
Sen parkerade vi Hannahs bil vid hennes syster och sen skulle vi på förfest hos Amil eller vi satt och snackade
lite sen va vi tvugna att gå igen.. men väl på Butlers där vi va då blev de lite prat från Chefen och lite mingel..
efter det mat (tacos) och vi satt och myste och hade trevligt...danstävling och dylikt..haha..jag vann tyvärr inte.. =(
Lite diplomuttdelnig...resten av kvällen var vi på Lipz.. Och shit vad ont i fötterna jag hade..måste fixa bättre festskor.. de funkar inte..tur att jag hade med mig andra skor så jag bytte om när jag skulle åka hem..

Idag har jag jobbat...seg dag.. jag var lite överallt idag..Lobbyn och pommpan..sen fick jag stå i 2:an och presenta och runna.. nu hade jag tänkt mysa ner mig i min säng och kolla på film..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback