res sugen

idag råkade jag sova kanske en aning för länge..typ till 3 eller nått..
Jag trode ju inte att jag skulle sova så länge..brukar oftast sova till 12 eller nått som längt så jag satte inte klockan..men det får jag nog ta och göra i fortsättningen då märker jag..

Idag har jag bara slappat... börjar jobba kl 20 ikväll..

Igår däremot var jag duktog och tvättade all min smutsvätt och plockade lite i lägenheten..
Diskade upp all disk..men jag fattar inte vart ifrån all disk kommer för nu är diskhon full igen..suck..får ta det aningen inatt när jag kommer hem eller imorgon eller i övermorgon..

Blev grymt sugen på att åka utomlands för en stund sedan..bara backpaka runt i Thailland eller Filippinerna..men först måste man ju ha pengar till det oxå.. men har planerat att kanske åka nästa jul om jag har pengar till de...vart då blir det bara iväg någon vecka och bara ta det lungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback