Roadtrip

Igår så fick jag hoppa in och jobba stägning efter som en kille som heter Max inte mådde så bra..
och snäll som jag är ställde jag ju upp för min arbetskamrat...sen fick jag ett ryck och bestämmde mig att ta en sväng ner till Kinna på onsdagen. fast jag skulle ju hem först.. Så när jag kom hem var Sofia vaken så vi bestämde oss att göra kladdkaka kl halv 3 på natten..sen skulle vi vara duktiga och gå ut och springa två varv runt huset, men jag gav upp så de blev bara ett varv..fy fan vilken taskig kondis jag har..suck..

Så kl 7 på morgonen efter att inte ha sovit något eller jo 15 min i soffan när jag kollade på film..
Men jag åkte till jobbet och köpte en cappechino hmm hur fasen stavas de? inte så iaf..jaja..
Men sen bar det av mott Mark iaf..genom Göteborg..usch och fy att jag aldrig kommer köra den vägen igen..hatar köra i gbg i rusningstrafik..deras skylting e ju helt jävla CP och en miljard olika filer att ligga i..men jag körde rätt iaf som tur va..
Sen när jag kom till Kinna åkte jag ner till Donken och hälsade på Krullisen som skulle jobba..så vi satt och pratade en stund..sen åkte jag hem till Anna och Emma och vi satt och pratade en stund där oxå..

Vart hos mormor och morfar oxå..fick lite mat och lyckades sova en timme..var behövligt..med tanke på att jag vart vaken i 24 timmar nu då..

Sen hjälpte morfar mej att fylla på spolarvätska och kylarvätska i bilen..och pumpade mina däck..

Och nu sitter jag här hemma hos mamma och ska prova klänningar för morgondagen som jag ska låna av lillasyster..
spelar lite wow med lillebror oxå..jag äger han..mwohahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback