sjuk fredag

Fredag jobbade jag natt..skulle jobbat till 3 bara men jobbade till 06..Herrejävlar vad mycket vi fick att göra helt plötsligt..
Sebastina hade skiftet och jag frågade när ruchen brukade komma på fredagar..och då säger han" Det brukar vara ganska dött på fredagar" eftersom det inte är någon riktig festdag..
Gött tänkte jag, då kan man ta de lungt och städa åsså..men nehe..lite efter 12 började det smått rulla på i DTn
sen i Kassen, folk fiock vänta 20 min på sin mat..sjukt..så tillslut fick vi stänga av DTn och be folk komma in ist..
Katastrof..men sen när de lungnat ner sig vid 2 tiden kanske kl kan ha varit, kunde jag äntligen börja städa ute i restaurangen.. och det tog mej kanske två timmar sammanlagt att torka borden, ställa upp stollarna, borsta och skura golvet..halv 6 vad jag väl klar.. sen var det bara att shilla.. sen åkte jag hem somnade väl inte innan halv 8, upp kl 12 igen..för då kunde jag inte sova längra..sen duscha och städa lägenheten för Niklas som jag träffade på Juldagen skulle komma upp och hälsa på.. sen så har vi legat och kollat på film hela gårdagen..mysigt..somnade i mitten av Guldkompassen men jag hade ju redan sett den två ggr så de gör inget.. Kollade på nya Arn filmen oxå..den var väll helt okej att se..
Sen kollade vi på två filmer till, kommer inte ihåg vad dom hette bara.

Ska jobba idag oxå..stägning 17-02
och imorgon jobbar jag oxå 11.15 tror jag det var till 20.jag kommar vara helt slut när jag kommer hem..
tur att man är ledig tre dagar sen.. fast jag tycker det är tråkigt att vara ledig..för jag har inget att göra här uppe ändå.. =(

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback