härlig helg

Gud vad dålig jag är på att blogga...en vecka sedan och lite där till...
Är hemma i Kinna igen eller Berghem blir det ju men jag säger Kinna.. =)
Har vart ledig sedan i torsdag och åker hem igen på Fredag kväll då jag börjar jobba kl 22..suck..
Men känns skönt att vara lite långledig ibland..men det har vart en massa köranda fram och tillbaka nu
från Vänersborg till Kinna..ska hem igen på långfredagen och stanna helgen..sen ska jag väl försöka hålla mig i Vänersborg månaden ut iaf..kanske åker hem sista veckan i April..beror på hur mit schema ser ut i Maj..

Men nu är det Offecielt att jag ska flytta hem igen..sista Maj blir det jag drar...
Sen blir jag Kinna bo igen...Har oxå fått ett erbjudande på en lägenhet i Skene..
Ska ringa på den imorgon och fråga om jag kan få komma kolla på den nu innan jag åker upp igen..
Fast jag hade helst velat ha en lägenhet i Kinna..men denna lägenheten har diskmaskin och mikro,,,hallå.,,
den är ju som tagen redan.. =)

Aa i lördags var det ju utgång oxå...jag hade jätte kul.. jag har aldrig
haft så kul på hotellet innan,, det brukar alltid vara för mycket folk och jag brukar alltid vara för nykter..
men i lördags vad jag full.. =) och jag kommer inte ihåg om det var för mycket folk..för jag hade fullt upp med annat..haha.. men tiden bara rann iväg, men kul hade jag iaf..längtar redan tills nästa gång med tjejerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback