myskväll

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev..
Har inte hänt så jätte mycket i mitt lilla liv..
Jag bollar fortfarande med om jag ska bo kvar här uppe eller inte..
För jag trivs skit bra här uppe och kan komma upp i många timmar till sommaren
och kanske kan komma in på skift sa Alex..
Att påtal om Alex, han ringde mej igår och sa att jag skulle få lära mig 10:1 an på Måndag..yeee..äntligen..
10:1 an är där man gör Big, Chees och Hamburgare för er som inte vet.. =P
Men som sakt man saknar ju alla hemma, och jag har otroligt hemlängtan just nu..
Men ska ju hem om 2 veckor och om 3 veckor..ledig nästan hela vecka12 och sen jobbar jag måndag och onsdagen vecka 13 sen bär det hem igen..

Ska ju till Kinna den 13 och jobba åt dom då dom ska ha personalfest och jag får inte vara med..snyft.. D=
Men jag överlever ändå.. det blir en massa farande på vägarna iaf mellen vänersborg och Kinna denna månaden isf..haha..
Men det är det värt..

Idag ska jag ta det lugnt..har laddat upp med två vänner sesonger och hemma hamburgare popcorn och semlor..
Ja, jag hade tänkt att bli FETT i kväll..haha..fast jag lär väl jobba av mig det imorgon..

Ne, nu ska jag kolla på Vänner

puss och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback