Börja blogga igen kanske?

Men ojsan..det var ett jäkla bra tag sedan man bloggade..
Har kännt att det kanske skulle behövas ibland.. =P

Det har hänt så mycket dom senaste månaderna sedan jag bloggade sist..
roliga saker och mindre roliga saker.. men vi kan ta dom roliga sakerna ist.. =)

Jag var ju i Bulgarien med mina tjejer...GUD vad roligt vi hade..
Nästa år blir det Aya Napa...hihi...
Sen har somarn bara flygit förbi..suck...


Jag har fått egen lägenhet oxå.. =)
Flyttar första December..men jag hoppas att jag kanske kan få den tidigare...

Jobbar som vanligt och umgås med kompisar..

Oj finns så mycket jag vill skriva om just nu,
men hinner inte..ska iväg på Oriflame möte.. =P

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback