helgens bravader

Nu har helgen passerat och jag har hunnit med en massa saker...eller inte...hehe..
Jo men lite saker har jag allt hunnit med på min ledighet...
Har ju vart ledig sen i fredags..fett nice.. =)
I fredags var det bara mys med tjejerna och lite killar...mysigt...
Sen på lördag var det utgång i Borås med en massa folk och det var oxå roligt..
Sen på söndag tog sig 3 väldigt slitna och trött tjejer plus en som var piggare oss in till Göteborg
och blir fotade på Model Lab..(bilder kommer sen)
Annars ligger dom utepå Facebook...det var roligt faktist...synd att man inte hadem er pengar... =(
Och nu ska jag åka hem till sandra och dumpa av mammas akvarie som hon har fått...
Och sen ska jag och min annapanna åka till Vänersborg och lägga på en blomma på hennes pappas grav
och säga hej till mina gamla puddingar i Trollhättan...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sandra

vart en super bra helg:) kuligt att leka med dig:) o imorgn jobbar vi ihop! första dagen efter semestern, känns konstigt:) men vi kör järnet bara:)

2009-10-27 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback