en evighet sedan

ja, nu har jag spenderat den mesta tiden vid datorn sen jag kom hem från jobbet vid halv 4 tiden.. =P
Ass nice..har ju inte vart hemma på ett tag, så det känndes skänt att bara sätta sig och slappna av för sig själv ett tag...inte för att jag inte gillar att umgås med mina älsklingar, men det är ju skönt att ha lite egentid oxå.. =)

Mammas Sambo åkte och köpte Kina mat som jag och han och lillebror åt...mums..eller ne, det var inte jätte gott faktistk...Jag va sugen på Wokade nudlad, och det fick jag iuf, men det var massa annan gegga i så det smakade aldeles flötigt..inte alls gott... =(

Snart ska jag ner till jobbet och prata lite med anna min...så hon blir på glatt humör igen..hihi...

puss och puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback