En massa folk och bara ett "Julpynt"

Ja, jobbade öppning idag då..
Första sen mina lediga dagar..usch vilken jobbig dag..=(
Inte för att det var jobbigt att gå upp eller så, utan bara själva dan har vart så seg och så bläääääääää....
Lite mycket att göra och inget som e klart osv...
Tur jag hade min Sandra på jobbet idag..annars hade jag nog aldrig överlevt om jag ska vara ärlig... ;)

Jag och Sandra kom på att det ända roliga med vårat jobb är allt "julpynt" som kommer in på vårt jobb och ska äta.. =P Då kan man iaf kolla in något nice medans man springer runt och jobbar röven av sig... =)


Nu är det knappt en månad kvar tills jag flyttar till min lägenhet..hihi...
Ska bli så skönt att bo själv, för en gångskull...har jag alltid bott med folk hela tiden..
Men nu ska jag bara bo själv... =)=)=)=)=)=)
Bara gå runt och fixa och dona..as nice...

Ne, usch vad trött jag e...kanske skulle ta och lägga sig i sängen och kolla på lite film kanske??

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Natalie ja gillar dig med! blev så sur ida, o de blev ändå värre när du gick hem, heheh



men nu får ja besök så ska gå:) haha

2009-10-28 @ 16:22:00
Postat av: Anna

idag va det massa julpynt i kassan iallafall ;) med uniformer, hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback