Ligga i sängen hela dagen hade inte vart helt fel..

Idag ville jag inte kliva ur sängen...kännde bara för att ligga där och sova hela dagen..men det kan man ju faktiskt inte göra.. Jag skulle ju till mormor och morfar och hälsa på lite..och dumpa av lite skit som jag inte orkade ha kvar i mitt rum längre..men det är ju inte så lång tid kvar tills jag flyttar så dom överlever nog.. =)
Sen bjöd dom på lunch/frukost för min del då.. Kålpudding och potatis..jätte gott som alltid när det är mormor som lagat mat..=)

Sen åkte jag hem till Anna en sväng och chillade med henne medans jag väntade på att mamma skulle sluta...
och nu sitter jag här vid datorn och passar William..sen ska vi nog på smyckeparty hos min lillasysters pojkvänns mamma...=P Lite komplicerad mening..hehe..

Imorgon börjar jag jobba igen och jobbar tills på rotsdag sen är jag ledig tills på måndag..så jäkla gött..
men behöver vara lite lång ledig ibland för att samla nya krafter för att orka jobba igen..

puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback