Ljus och halloweenfirande

Igår när jag kom hem typ kl halv 1 på natten gick jag ut och tändet ett gravljus för min morbror..eftersom jag inte kan tända ett ljus för han i kyrkan imorgon.. Det lyste så mysigt ute i mörkret..och efter en stund gick min bror robin ut och tände ett ljus oxå och ställde jämte mitt..
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att du är borta och det känns som alltid att du ska komma hem när som helst, eftersom vi inte fick träffa dej så ofta..
Och jag längtar tills jag får åka ner till dej igen, även om det inte kommer bli detsamma så vet jag att du är med mig vart jag än går och vad jag än gör, Du håller koll på mig helt enkelt.. men det är ju de gudföräldrar ska göra..=)




Idag är det party och jag är grymt laddad..fast först måste jag åka och jobba..inte lika roligt kanske..
men men, det är ju bara typ 4 timmar så jag får överleva... =)

Ne, nu måste jag åka och handla blanddryck.hihi..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback