Fel men ändå inte

Okej, det e svårt att inte låta bli,
även om jag har bestämmt mig så har jag ingen självdisiplin, hoppas nog ändå lite inerstinne faktiskt..
Men men, det är sån jag är och jag får skylla mig själv om det blir fel..

Helgen har vart toppen.. Var med på tävling i lördags med pappa, mamma Paula och Lillasyset Lisette,
Paula skulle tävla och då frågade pappa och jag ville följa med, och det ville jag.. =)
Var fint väder ute iaf men det blåste kallt, men jag lyckades ändå få lite färg på kinderna och näsan så nu ser jag ut som Rudolf typ..haha.. Ne inte riktigt.. men jag var ju ute i 7-8 timmar..
Sen på kvällen var det att fira lillabror som fyllt 20.. Vägde mellan att inte dricka eller dricka,
men pappa tyckte att jag skulle göra, så nu har jag ingen alkohol till nästa helg, men pappa min sa att det ordnar sig alltid..har iaf 2 cider och en öl, kanske får några öl av pappa? vem vet..han e snäll han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback