ja jag vet...

jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag e grymt dålig på att skriva här..=S

Men har inte haft ork och lust att skriva...
jobbat en massa, ovanligt?? ne, inte så va...

Jobbar stägning hela veckan typ eller idag och fram tills på lördag..=(
Tycker verkligen inte om att jobba stägningar jobbar faktiskt hellre öppningar...
men men, jag tar det bara.. =P

Får iaf några lediga dagar nästa vecka så jag ska väl inte klaga..=)
Hoppas det e fint väder ute då så  man kan sitta ute i solen och njuta.=)
Har ju faktiskt ledig helg nästa vecka..weee...funderar på utgång men tror jag skiter i det,,orkar inte..

kommer bli festande ändå, valborg i varberg och lygnevi första MAJ,,yeee yeee yeee..party...hehe...

Ne nu måste jag dra mig, ska panta burkar och grejjer innan jag börjar jobba..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback