hemst jobbigt

Då har man jobbat stägning idag då, efter en helgsledighet.
Fasen vad jobbigt, dels är man inte det minnsta mottiverad till att gå till jobbet,
och sen är vi typ ALLTID för lite folk på golvet...och så har vi haft en del att göra oxå, jag e helt slut...
Jobbar imorgon med, tur att jag jobbar med Anna, annars hade jag nog inte klarat mig...
Är så grymt otaggad på mitt jobb just nu, man går dit gör sina timmar och man vill bara åka hem innan man änns hunnit till jobbet, ÅNGEST..
Funderar starkt på att säga upp mig och hitta ett annat jobb, måste dock hitta det innan jag säger upp mig,
blir lite jobbigt annars med räkningar och sån skit =(

men nu ska jag breda ut mig i den stora sängen och sova =)



XoXo

Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Ja visst är den :)



Vi behöver anställda? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback