Finns min drömkille där ute någonstans?


Inatt så drömde jag e härligt dröm.
Att jag träffade en jätte mysig kille, och vi var jätte kära ivarandra.. =)
Men sen så vaknade jag, och bara "NEEEJ, jag vill fortsätta sova och vara på dedär underbara stället i min dröm."
men icke sa nicke, men jag somnade om men drömde inte den drömen.. =(

Varför kan inte såna killar finnas i verkligeheten?
Han var hur mysig och go somhelst och snygg framförallt.
Han såg sådär lite badboy aktig ut, sånt gillar jag... ;)

Men det är ju bara en dröm, min drömkille finns nog inte någonstans där ute.
Eller jo det finns han säkert, men inte just han jag drömde om i natt iaf..
men men, han komer vara glömd imorgon..hehe..




Just nu e jag i sälen med famlijen, inte direkt orkat blogga denna veckan.
Åkt skidor sen i måndags, skulle åkt idag med, men det snöar storm utanför stugen så det blir att stanna hemma idag.. =( jag som hade sett fram emot att åka dom sista åken idag.
Men får väl ta och städa ist så dét inte blir lika mycket att städa imorgon.. =)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback