lugnafisken

hej och hå
Veckan har vart lugna fisken, har haft en inneboende här sen förra måndagen,
men igår åkte han ut.. =P ne, han skulle ner till några kompisare nere i Skåne.


Jobbar i helgen, gått bra, men trött, inte så jätte konstigt kanske med tanke på att jag jobbat öppningar..hehe..
Igår kändes det som om jag gick runt och sov med öppna ögon för att jag var så trött, inte konstigt de heller då jag sovit typ 4 timmar hela helgen, och det kändes igår kan jag lova.

Gick och la mig i soffan igår och skulle kolla på lite serie, somnade, sen körde jag micael till tåget, hem till mor min och åt lite mat och lämnade lite saker, körde lillebror till kyrkan i Kinna, hem stekte 18 pannkakor, gick och la mig i sängen och skulle kolla på ett avsnitt av Heroes men var för trött så jag somnade typ 20,40 och sov till kl 6.

Ja, så såg min dag igår ut efter jag slutade jobba..haha..

Idag ska vi ha lite personal aktivitet på Hedgärdssjön, hmm, undra om det stavas så, jaja.
Ska  bli kul iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback