Steker pannkakor för nästa vecka

Står just nu i köket och lyssnar på go party musik och steker pannkakor som vi ska ha med oss u pp till sälen nästa vecka.. =)
Fy fan, steka pannkakor till 10 pers eller nått..
Och jag har bara stet 26 än så länge...suck..
blir väl att ställa sig när man kommer hem ikväll, eller imorgon, då e jag ju faktiskt ledig från jobb och allt..
hade tänkt att ha en lite städ dag imorgon, ser ut som fan här, Ne det gör de inte, men böehövs dammas och dammsugas lite, så det inte känns lika jobbigt att lämna lägenheten på söndag då vi åker, plus att då är den ju fin och städad när jag kommer hem efter en vecka, hihi, inte så dumt tänkt va??

Jobbar idag, 17.30-21 slöööö tid. men gött ändå, man får sovmorgon och man hinner med att göra lite saker på dagen innan man börjar jobba..hihi.. sen så jobbar jag ju med Anna min och Beckabus.. =)


Ne, återgår till stekandet..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback