Veckoblogg?

Det går några dagar mellan varje inlägg..kanske borde bli en vecko blogg..hehe..
Inte gjort jätte mycket, jobbat sen jag kom hem från sälen i princip..

Men imorgon e jag ledig..ska tvätta lite kläder och besikta bilen min, mindre kul, återstår att se hur mycket som måste fixas på min lilla älskling..hoppas det inte är allt för mycket..
Två saker som jag vet om iaf, hoppas bara det e dom två sakerna så går det lätt att fixa iaf... =)

Jag e så gryms sugen på att gå ut på lördag men jag har ingen som vill följa med ut, eller Hanna kanske vill, hon e inte så sugen nu, men på lördag kanske, hoppas jag iaf..hihi..

Anna ska ju jobba hela helnge, Brallis e ju uppe i Sälen och jojjo och becka e ju på Marocko nu..lyckostar som slipper all denna snö en vecka..

Ne, nu ska jag väl kanske ta och kolla på lite Heroes...

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback