Älskar min mormor <3

Jag älskar min mormor, hon är helt underbar.. vad skulle jag gjort utan henne??
Hon kommer hem till mig och bjuder mig på en massa mat så att jag klar mig någon vecka iaf
och hjälper mig att betala resten av det som ska betalas till mina räkningar...

Du är underbar mormor min... <3<3<3<3<3<3


Och så har jag gått runt och pysslat lite i lägenteten städat undan massa saker,
nu ska det bara dammsugas och moppagolven..
känns så skönt att fått iordning och inte ha en massa saker liggandes överallt...

Så nu sitter jag och myser i soffan och lyssnar på musik och pratar med en mysig liten fillur
på msn... =)


E sugen på ett glas vin nu med..åå, vad gott det hade vart.
Men jag får nöja mig med en bra film och lite glögg sen ist..hihi...

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback