Äntligen ett internet som fungerar

Underbart... efter många turer till borås har jag äntligen fått ett modem som funker problemlöst och jag är så happy... =)=)=)

Att det ska vara så svårt att få det rätt med en gång..men nu funkar det utan problem..

Sitter just nu hos anna, inget ovanligt att jag e med henne..=P
Praktiskt taget bott här sen i lördags, vart hemma och hämtat lite saker och sen åkt igen..
Känns som om jag aldrig är hemma nu för tiden.. men det blir väl annat nästa vecka då man börjar jobba igen..
Hart ju snart vart ledig en vecka..


Snart fyller man ju år också, inget att hurra för iuf fyller ju bara 22 år... börjar känna mig lite gammal nu..
Fast jag hade mer åldersnoja när jag fyllde 21..haha..


Och så ska vi snart åka till Sälen oxå..hihi..ska bli kul, ser verkligen fram emot det..vi är ju ett par ungdomar som ska upp plus resten av familjen Johnsson/Bengtsson...
Första gången jag åker skidor...sen får man ju se om man har råd med att hyra skidor och köpa liftkort..men det ordnar sig allitid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback