blääääääääääääää

hej hej..

Idag var jag hemma hos mormor och morfar på middag...det var mumsigt..fick rådjur till middag..hihi..

sen var jag på auktion med mammsen fyndade en vin hylla,,får ju pryda köket med något iaf..=)
Så nu är det bara att komma med flaskorna..

Och så var jag inne och kollade internetbanken och lade in alla mina räkningar..
och ja, som jag misstäkte har jag inte pengar till at betalla alla....åååååå, vad jag hatar detta jävla liv.
varför ska det vara så jäkla svårt att få må ekonomiskt bra någon jäkla gång?
Men det går ju inte om man jobbar där jag jobbar..hmmm...
Ända utvägen nu då e väl att gå till socialen eller nått så att man kan ha råd att köpa mat i månaden..suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback