Det gångna året

Ja, det är en del som har hänt 2009.
Både roliga och sorjliga minnen från det gångna året.

Jag firade min första nyår med vänner uppe från Trollhättan.
Firade min första födelsedag utan vänner och familj.
Min älskade gudfar/morbror,idol och förebild gick bort 18 Maj. Älskar dig och saknar dig varje dag som går.
Jag flyttade hem till Kinna och hem till mamma igen.
En helt underbar sommar med mina älsklingar.
En helt underbar resa till Bulgarien med flickorna.
En massa roadtrips lite här och där i sverige.
Morfar fyllde 70.
Fått ett par nya vänner. =) våra små pojkar. =P
Jag flyttar till egen lägenhet i Skene.
Brallan och Anna fyller 20.
Nyår med dom bästa.

Undra om 2010 kommer bli bättre än 2009..
På någotsätt hoppas jag det, men på ett sätt inte..
2009 har haft sina upp och ner gångar, men det har vart ett roligt år.
Jag har så många planer för året som kommer och jag hoppas
jag kommer kunna uppfylla dom..dock är det ju bara pengar som är ett hinder
i det hela..men det kommer nog att ordna sig i slutändan, hoppas jag iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback