Lite tidsfördriv kanske?


hej alla nära och kära läsare..om jag nu har några..hihi..
Sitter hemma hos anna som vanligt...typ flyttat hem till henne...
men imorgon ska jag nog ta mitt pick och pack att flytta hem..känner att jag behöver komma hem och ta hand om min disk som är i köket och städa lite hemma... =P

Imorgon ska jag hem till mormor och morfar på lite mat...man får ju snylta lite när man e fattig mc donalds arbetare..haha..

På lördag ska man börja jobba igen efter en veckas ledigt jobbar lördag och söndag..ledig tills på onsdag..
sen tro det eller ej, jo Natalie Johnsson är ledig hela ÅTTA jäkla dagar..oj oj oj...inte roligt..
men vad ska man göra när man inte får tider??
Jäkla tur att man har ett fungerande internet som fungerar så att man kan ha lite tidsfördriv.
Kanske blir en trip någonstans och hälsa på någon roligt? det vet man aldrig..hihi...

Men nu ska vi tydligen kolla på en film till
Kollar klart på Patrioten precis, usch, vad hems den är, får bara en klump i magen när man ser på den.

Och nu ska vi kolla på
Welcom to the djungel
hurra hurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback