Mys pys

Sitter hemma hos anna nu och myser lite..
Var ett tag sedan det bara var jag och hon..fast lille bebis e med oxå..Dixie annas lilla vovve..hihi...
Vi har ätit färskfrukt och doppat det i smält choklad...assssa gott...mummms...
Jag blev jätte mätt och bara låg i soffa och kände mig som en köttbulle.. =P
Fast nu är jag smal och slank igen..fast inte så länge till..sitter och proppar i mig en massa chips.. =P
Men det får man ibland..ha lite flöt dagar..hihi...

Sen ska jag vara fyllechaffis åt min moster och hennes man och vänner...
hehe..alltid lika kul att köra fullamänniskor.

Jobbar en massa, behövs, fick inte så många timmar denna månaden så jag får ta dom tiderna som
folk vill ge mig, och hålla tummarna för att jag kommer klara av min ekonomi nästa månad.
Tur att man fyller år om en månad så att man kan önska sig lite pengar.. =)
Om man nu överhuvudtagen kommer få några presenter..jag fyller ju faktiskt bara 22..
Gud vad gammal jag börjar känna mig..och det är så mycket jag vill göra med mit liv, men inget har hänt än sålänge... =P


Ne, om man skulle ta och vara lite social mot anna.
Puss och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback