Riktigt slödag

Idag har vart en riktig slö dag..även om jag var nykter igår så har jag legat i sängen halva dagen,
var hemma hos mamma en sväng och käkade mat, sen åkte jag och handlade ingredienser till pannkakor,
ska ju ställa mig nu här i veckan oh steka ett par 100 st som vi ska ha med oss upp till Sälen vecka 7.

Just nu sitter jag i soffan, kollar på This is it, men tog en lite MSN paus..hehe..

Jobbade igår, oj vad vi hade att göra där ett tag, men vi löste la detta..=)
Jag sprang själv i DT och becka tog kassa =)
Och så sa min chef att hon skulle höja mig med 20 timmar från och med april, gissa om jag blev happy.. =)=)

Imorgon kanske jag ska följa med pappa och hans fruga till Växsjö och hämla My, deras nya hund.
Men vi får som hur det blir med det, kanske får besök imorgon..=)

Ne, nu ska jag kolla klart på filmen

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback